تبیان، دستیار زندگی
با پیگیری باشگاه مشكلاتم در السد حل شد بر خلاف تصور عده‌ای كار تیم ملی آسان نیست حسین كعبی گفت: با پیگیری باشگاه فولاد خوزستان، مشكلاتم در السد قطر برطرف شده است. بازیكن سابق تیم فولاد و كنونی السد قطر در گفت‌وگو با (ایسنا)...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین كعبی:

از فولادی‌ها معذرت می‌خواهم
با پیگیری باشگاه مشكلاتم در السد حل شد
بر خلاف تصور عده‌ای كار تیم ملی آسان نیست


حسین كعبی گفت: با پیگیری باشگاه فولاد خوزستان، مشكلاتم در السد قطر برطرف شده است.

بازیكن سابق تیم فولاد و كنونی السد قطر در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار داشت: كلیه مسایلم با باشگاه السد حل شده و آنها تعهدات خود را اجرا كرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز تمریناتم را با السد ادامه می‌دهم و وضعیت بسیار خوبی دارم ضمن آن كه اوضاع السد نیز بهتر شده است و امیدوارم در مرحله‌ی برگشت بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم.

كعبی همچنین در مورد انتقادات اخیر خود از باشگاه فولاد گفت: از آنها پشیمان نیستم اما در زمانی كه این مسائل را مطرح كردم بسیار ناراحت بودم زیرا السد قطر به تعهدات خود عمل نمی‌كرد و انتظار داشتم تا باشگاه فولاد این موضوع را دنبال كند. این موضوع فشار زیادی را به من وارد می‌كرد اما اكنون از رضاییان و باشگاه فولاد عذرخواهی و تشكر می‌كنم زیرا آنها با پیگیری مشكلاتم را حل كردند.

كعبی با بیان اینكه هیچ مشكلی بین من و فولاد وجود ندارد، در مورد انتخاب تیم آینده خود نیز تصریح كرد: تا شش، هفت ماه دیگر كه با السد قرارداد دارم در این تیم می‌مانم و بعد از آن بازیكن فولاد هستم و در همان زمان در مورد ماندن در این تیم و یا رفتن به باشگاه دیگر تصمیم می‌گیرم.

هافبك ملی‌پوش فوتبال كشورمان در ادامه در مورد گروه‌بندی ایران در مرحله‌ی نهایی مقدماتی جام جهانی آلمان نیز اظهار داشت: گروه ایران بر خلاف تصور عده‌ای كه فكر می‌كنند گروه آسانی است بسیار دشوار خواهد بود و ما هیچ یك از حریفان را دست كم نمی‌گیریم.

وی افزود: بازی در زمین بحرین و یا كره شمالی كه در چمن مصنوعی بازی می‌كند بسیار سخت است و باید تلاش زیادی برای پیروزی بر این تیم‌ها انجام دهیم.

كعبی در پایان تاكید كرد: با این حال صد در صد قول می‌دهم كه تیم ایران به جام جهانی آلمان صعود می‌كند.